GÖTT

Nu ska jag faktiskt ta mig ett glas rött och äta lite choklad, tycker att jag är värd den efter dagen. Trots det fina vädret fick jag ett inpulsiv infall att flytta ner Williams säng. Vi har sagt att han snart ska få sitt sovrum nere där han har sitt lekrum. Så idag fixade jag allt på egen hand med en skrikande unge i famnen, huhu det var jobbigt kan jag lova! Hon har blivit mer Mammig och kryper efter mig vart jag en går, vilket i för sig är ganska gulligt men kanske inte när jag möblerar om. Det vart jätte fint i hans rum. Nu måste vi bara åka till ikea och inhandla lite nya hyllor och lite smått och gott. Det var jätte länge sen jag var där.



Det är inte sant???? Skulle precis kolla om det hade kommit en ny film och såg nu att " män som hatar kvinnor" har kommit ut:) Nu blir ju kvällen fulländad:=)
Imorn blir det shopping, har inte hunnit använda mitt presentkort från HM ännu. På kvällen ska vi ha en mini kräftskiva, ska blir kul att se William skala kräftor:) Själv så lär jag behöva köpa två paket till mig själv om jag ska bli nöjd:) Sen väntas jobb hela helgen.

kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0