Lördag

Hej svejs. Sitter just nu och väntar på att jag ska bli hämtat. Ska på jobbfest med jobbet. Har blivit ganska mycket sånt på sista tiden känner jag, men idag ville jag faktiskt gå dit. Veckan har gått bra med jobbet. Börjar redan på måndag kväll och jobbar. Igår vart det lite shopping på stan med Johanna och hennes lilla Axel snart 3 månader. I Torsdags var jag på BVC med lillan. Hon kunde saker som en 10 månaders bebis kunde sa dom. Vet att dom säger så till nästan alla för att man ska känna att man har ett speciellt barn, men ändå:). På kurvan är hon exakt på den mittersta linjen på längd, vikt och huvudform, helt perfekt min lilla tjej!

Sen kom Micke på häromdagen att

- Ja just det Isabelle kröp två steg igår.. Men hallå??? Hur kan man glömma att säga det. Missade Lillans första krypsteg:(
Jajaja hoppas bara att jag inte missar hennes första steg.

Idag har jag och William och Sara varit nere på stan en sväng. Tog cykeln ner. William tycker att det är jätte kul. han var så himla duktig. Klagaste nästan igenting över att han inte orkade gå. Han har blivit väldigt bortskämt med att åka vagn, men lätt när man har en tvillingvagn. Ångrar mig ibland att vi köpte en sån.

Nej nu måste jag gå. Har även tagit mig en resorb, då blir jag inte lika dålig (förhoppningsvis:)

kram på er!!

Kommentarer
Postat av: Karin

Halloj :)

Nä jag naggar litte på luggen ibland men hela håret tar jag hos frissan :) Japp men jag jobbar inte som det.

Jobbar du som frisör eller blev det annat för dig m?

//Karin

2009-08-15 @ 20:28:39
URL: http://lillak24.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0