Mål, träning, körning och skitungar!!

Snart bär det av till Linköping. Jag och Micke ska ner på lite äventyr:) Farmor och Jimmy ska vara barnvakt till skitungarna idag och ikväll. Sen ska jag även köra ner dit:) Är lite nervös faktiskt, men bättre att ge sig ut på vägarna på en gång innan jag börjar på körskolan, tror att det blir lättare då.
Igår vart det mys och äventyr med Sara när alla var på dagis. Det var bara lillan som var med. Vi åkte till my ute på landet, jätte mysigt!! Dock glömde jag att ta kort på hennes gulliga hus:( Isabelle var som vanlig gnällig och sur. Hon vill att man ska aktivera henne hela tiden, vilket jag vägrar... Vill inte att hon ska bli en bortskämd skitunge!
Eftermiddan spenderade vi hemma hos Sara. Eftersom våran spis inte funkar så fick alla äta där. Hade en elektriker här som TUR var hittade felet så nu funkar den toppen igen:)

Jag brukar alltid sätta upp mål vad jag ska/vill göra. Men när det gäller träningen så har jag tappat stinget totalt. har ingen ork alls och "bryr mig" det gör jag inte heller, vilket i för sig är bra då slipper jag det dåliga samvetet som ofta komma smygandes...
Jaja det blir som det blir. Njuter mest nu av choklad och mackor:) Gött!!!!!

Tänkte beställa lite kläder på nätet, men gud så svårt det är... Hittar kanske en tröja på hm och en på gina och såvidare. Vill inte beställa från tre ställen. Detta gör att jag skiter i allt... hmm har så himla svårt att bestämma mig. Har en hel lista på saker som måste handlas. Det är helt sjukt vad kläder det behövs till två barn, spec när hösten/vinter kommer. Och till Isabelle som växer hela tiden måste jag köpa nytt jämt. Har som tur är en hel st i 74 som jag kan hämta i sthlm ,men vill inte åka förens Linda har fått sin lilla Elliot..

Nope nu får jag avsluta. Ska sätta på mig mina dagliga mask:=)

Hörs!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0