Ny vecka nya mål

Sitter just nu med mitt morgonkaffe och njuter. Isabelle ligger och sover fridfullt i sin säng och William är på dagis. Lämningen idag gick sisådär. Han blir oftast ledsen när lämnar honom, men det går som tur är över så fort jag är borta.
Idag ska jag till banken en sväng. Sen måste jag handla lite nya kläder till William och till mig själv kanske:) Isabelle behöver nya strumpor. Fattar inte alls var alla har tagit vägen någonstans?!?

Ikväll ska jag jobba och resten utav veckan. Ska bli kul och skönt att få börja jobba lite extra. Kan även vara nyttigt för Micke att vara själv med båda barnen med.


Alltid när jag dricker kaffe så blir jag sugen på choklad. Sitter just nu och sneglar åt vänster:) Det ligger en 200 g schweizer nöt och tittar storögd på mig:) Fan det är ju en ny vecka nu med nya mål. = inget godis på veckorna  eller snabbmat. Inte för att jag är tjock på nått sätt, men när jag äter så onyttigt tappar jag den lilla muskelmassan jag har och det är inte heller kul. Därför är det tänkt att jag bara ska äta sånt på helgerna, men just nu vart jag så sugen. hmmm nej jag tar en bit, bara en:)
Får se om jag återkommer lite senare. Annars hörs vi imorn igen.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0