Segis

Har knappt haft tid att blogga när vi har haft gäster här plus att jag inte har känt mig helt hundra, går på värktabletter hela tiden. Har en aning att det kan vara ifrån helgen;) Det var länge sen jag var så full och dålig....hehhehehe
Idag har vi varit nere vid stranden hela dan. Vart oväntat varm, skönt men dock jobbigt eftersom jag inte badade.
William och Thea badade och lekte för fullt. Isabelle tyckte också att det var kul.

Nu har vi svullat med PIZZA, är äckelmätt nu:( huhuhuhuhu. Imorn lblir det lek & buslandet för alla. Kan hända att jag stannar hemma och kurerar mig.. Känner mig dyng tråkig nu, har inget kul att berätta, sorry!! Blir bättre snart när det händer lite mer här.

Ta vara på solen!




                                         Isabelles nya pose








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0