Halloj

Hej på er:) Vad mycket tid man får nu har jag märkt när dom är 5 h om dagen på dagis:) Igår fick jag ett spontant infall att klippa lugg. Har igentligen för tunt hår för det, men kunde inte låta bli. Kul att göra nått nytt med mitt tunna burr:)

 

Jobbade ju som sagt igår och det gick jätte bra. Känner att det mesta sitter. Så nästa vecka ska jag väl hoppa in på telefon. Ikväll ska vi gå igenom alla HD boxar, vilket jag hatar:( Skit boxar, men men..
Märkte igår när jag kom hem att jag var så himla trött. Det är verkligen krävande att arbeta med sin hjärna och att kunna lyssna ordentligt vad folk säger. Man blir lite bortskämd på ett sätt att gå hemma och inte behöva tänka så mycket.

Nej nu måste jag väcka Isabelle, hon har sovit i tre timmar snart!

kram


Kommentarer
Postat av: Linda

Jätte snyggt ju!!!

2009-08-13 @ 19:23:03
URL: http://lindamagnus.blogg.se/
Postat av: Karin

Jättefint :)

2009-08-14 @ 04:43:00
URL: http://lillak24.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0