Skönt!!

Sitter just nu och lyssnar på musik på spotify. Om någon har frågat mig vad jag har för musik smak har jag alltid sagt  "Det senaste som spelas på radion. Men efter att jag var på putte så har mitt musik sinne vaknat till liv. Jätte skönt att lyssna på musik samtidigt som man gör annat:)

Man blir väldigt dans sugen när man hör  touch you right now remix



Idag har vi slappat hela dagen, så skönt att vara själva nu. Det blir ganska intensivt att vara fyra vuxna och fyra barn under samma tak i nästan en hel vecka, hu!
Sara kom förbi en snabbis förut. William och Ebba lekte för fullt. Så kul att se vilken livlig fantasi barn kan ha. Dock inte lika roligt att städa upp efter dom små liven. Idag hade dom i stortsett flyttat över alla William gossedjur och täcken till lekstugan. Dom har väldigt lätt för sig att stöka till men inte tvärtom, känner i för sig igen mig lite i den frågan:) Min Mamma vart rent ut sagt galen på mig när jag var liten, plockade ALDRIG undan efter mig:)

Har suttit nu på kvällen och grejat lite med photo shop, jätte roligt! Har lärt mig hur man får bort dessa rynkor som med åren har kommit smygandes:) Man är ju ingen 18 åring längre som knappt har levt livet:) Sen har jag kommit på hur man ändrar ögonfärg och bleker tänderna. Helt sjukt vad fint det vart, ska visa när jag blir helt nöjd med bilderna.

Snart måste jag ta kvällen. Känner på mig att ungarna kommer att vakna tidigt imorn. Vilket igentligen är bra eftersom William börjar på dagis på Tisdag.

Lite mer kort från våran systemkamera!! Mycket roligare att ta med den nu när bilderna blir så bra.




                             Visst ser dom lite små skyldiga ut?:)


                                         Kärlek!!!


                                       Vackra Sara!!

Kram

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Hej Hej

Vilket fint hus och söta barn du har!

Jag såg din fina tapet i vad jag tror är ett badrum. Får jag fråga vad den heter? Ska snart börja med sovrummet i vår villa och tyckte den va så söt.Hoppas du vet vilken jag menar nu....

Mvh Ulrika

2009-08-10 @ 13:58:49
Postat av: annelie

Hmm blir lite osäker på vilken du menar? Du menar inte den ljusa i barnrummet? I badrummet har vi bara kakel.

2009-08-11 @ 10:10:49
Postat av: Karin

Vilka små busisar och vilken fin bild på Sara :)

ha d fint

//K

2009-08-12 @ 09:12:08
URL: http://lillak24.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0