Va bli re???

Tänkte passa på att skriva lite medans fisan leker och William ser på film:) När vi var på bvc sa jag att hon nästan ALLTID var snäll och glad. Det skulle jag inte ha sagt, nu har det total vänt. Hon blir grinig och sur för igenting, man ska aldrig säga att det går bra för då vänder det.
Inatt vaknade hon kl fyra och var hur pigg som helst. Vi hade tagit upp henne tidigare i våran säng, så vaknade av att hon kröp runt i sängen och skrattade, pratade och ställde sig upp mot sängkarmen, inte lätt att sova då kan jag lova.
råga på det så vaknade William kl 5 och ville upp och se bompa... Vad blir re??? Vet inte hur jag ska kunna jobba ikväll, måste nog pimpla kaffe om det ska gå.

Efter att vi kom hem från öppna förskolan igår började isabelle att krypa, så nu kryper hon jätte mycket:) Idag har vi varit på babycafe för första gången, men lillan somnade innan sången en han börja, inte så konstigt kanske med tanke på natten.
Var inne en sväng på Lindex med. var ute efter en jacka till Isabelle, men hittade istället en jätte snygg kavaj till mig. Den kan man ha när som helst, snygg till allt spec till en vit tunika och leggins!!


Lindex Shop Online - Kavaj


  En helt vanlig dag hos oss. Om ni undrar över mitt ljud så försöker jag få
  Isabelle att låta:)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0