Kalas

Nu är jag helt slut efter helgen.... Vill ta ett långt bad och kanske läsa en bok, det var ju ett tag sedan. Igår var vi i Öb för att inhandla alla julklappar och för att shoppa till oss själva för en gångs skull, utan två små barn som kräver sitt. Jag hittade några tröjor och leggins. Micke handlade väldigt mycket kläder och det var inte billigt kan jag säga. Det är sjukt stor prisskillnad mellan tjej och killkläder, sen så vägrar micke handla kläder på hm och dressman, vilket jag ibland kan förstå. Jag vart iaf glad, jag älskar att shoppa:) Fick även öppna en tidig julklapp till mig själv:) Har fått jätte dålig hy på sista tiden så hoppas att detta kan hjälpa. Det bästa märket jag har använt är carita, men hittade ej det, så det fick bli Qlinique.



På kvällen samlade vi hela la familja hos min syster för att fira Micke på hans födelsedag som är idag. Han fick en massa bra böcker, jamie olivers stekpanna( av farmor), spikmatta och kläder.. När alla hade åkt så passade jag och min syster på att dricka till vin och mysa. Jesper tog fram lite hjärngympa saker. lyckades lösa alla utom en:)

Idag har William vart på kalas hos Jaxon, tillslut vart alla vuxna nästan döva. Det var nio barn som sprang runt och härjade. Och för att få en syl i vädret så skrek dom till varandra. William är väldigt duktigt på att tala högt, mamma sa att det är typiskt dagisbarn som gör så, man blir ju galen på han ibland.

Nej nu får jag sluta vi ska klä julgranen nu:) Sen ska jag nog ta det där sköna badet och använda mina nya produkter:)

kram

Kommentarer
Postat av: Sara

Hahaha!! Jag döör,haha!! Du är rolig du!! Jag får något konstigt handikapp med när det är liv och väsen runt mig, du vet;) Du har en bra Karl verkligen och det är klart han ska få unna sig lite snygga kläder. Tror att vi tjejer trots allt är dyrare i drift med alla våra produkter och miljontals kläder och inredningsgrejer. Tur att vi har Gina:) Rolig helg ni verkar ha haft det,kul!!

Kramar

2009-12-21 @ 13:26:51
URL: http://bigmamasara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0