God forsättning!!

NU får det snart vara nog!!! Inge mer julmat för min del. Godiset är inte helt uteslutet ännu. Helt otroligt vad man äter under julen, det är det enda man gör:) och mer blir det....

Idag är en sån där riktigt slappar dag. Så skönt att inte ha en massa måsten att göra. Ikväll blir det nog en bra film och mys här för våran del. Det var varit så intensivt i några dagar nu. På Julafton och dagen innan spenderade vi hos min syster. Dagen innan julafton spelar vi alltid bingolotto som har blivit lite av en tradition i våran familj, dock har det blivit lite svårt att sitta still framför tv med två barn, så vi vet inte ens om vi har vunnit på ena lotten. Annars vann vi 200 på den andra:) ville vinna massa miljoner:)

Igår firade vi minijul med Mickes familj, det var super kul. Vi spelade Texas Holdem hela kvällen, jag är grym på det!!




William full av förväntan dagen före julafton


Köpte en så söt sparkdräckt till lillan:)


Synd att broder:) blunda, annars hade det blivit ett fint kort








Vanligtvis brukar vi fira jul hemma hos min Mamma, men i år vart det hos min syster. Det var lite trångt med all julmat som skulle ställas fram:)



Magnus (mammas gubbe) brukar alltid vara tomte, men i år sa han att han ville
föra den stora äran att vara tomte vidare till någon av oss andra, så min bror fick "äran" att vara tomte, vilket han inte tyckte var lika kul. Sanningen var dock att Magnus inte kom i rocken längre:)




Köpte en så söt klänning till Isabelle, Det var lite Odd Molly stil över den.


William fick en bilbana av oss som vart väldigt uppskattat



Tror att det är dax att köpa en grind!!




Nu har stolarna och bordet kommit:)






Dessa var såå söta:)

Ska beställa en boklist med och lite grejer, så kul att pyssla med hennes rum:)

Imorn blir det jobb för min del... Ha en mysig Lördag!!

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0