God Jul!!!

Igår tog Isabelle sina första riktiga steg själv:) Vart så otroligt stolt över henne. Man kunde se att hon vart lika stolt och mallig själv, min lilla prinsessa är inte så liten längre!!

Imorse var jag en riktig tidsoptimist. Det var tänk att vi skulle vara på öppna förskolan kl tio, men nu när alla vinterkläder och underställ ska på, både på mig och barnen så tar det lite längre tid, spec när William slänger av sig allt igen. Men tillslut kom vi dit. Det var avslutning idag, så alla barnen dansade runt julgranen, åt pepparkakor och vi vuxna myste med glögg. Börjar få lite julkänsla nu när allt stress har lagt sig.

Imorn ska jag jobba hela dagen, så Micke får packa och handla all julmat själv med två barn. Hahaha får se hur det går, eller man ska väl inte underskatta männen??!!?? Dom kan dom med "ibland";)

God jul på er alla så hörs vi efter julafton. NU stänger vi ner alla våra datorer och bara umgås!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0