Onsdag

Har glömt att berätta att William har slutat med napp. Det var på julaftonskväll som vi gav tomten alla hans nappar i ett paket. Första natten gick inte så bra, då vaknade han mitt på natten och var panikslagen, så micke hade gett han nappen. Andra dagen gick helt smärtfritt och nu pratar han inte ens om nappen. Isabelle har ju fortfarande napp som han har fått syn på ett par gånger, men han har förstått att han ej får ta dom..

Idag har det varit så kallt så att mitt ansikte har förfrusit sig, det bränner hela tiden. Skulle igentligen dragit med båda barnen till stan för att fixa det sista inför imorgon(  nyårsfest som vi ska ha), men det var för kallt för dom. Så vi fixade snabbt barnvakt och drog iväg själva. Köpte lite nya blommor att pryda köksbordet med, men vet att dom kommer att vissna inom en vecka:) Det blir dyrt i längden eftersom jag köper nya hela tiden, har dock lite plast här och där. Igår kväll pysslade vi regält här hemma. Satte upp hyllorna i lillans rum och gjorde om några tavlor jag hade sen tidigare. Det var jätte fint, saknar bara boklisten jag har beställ.



Nu ser det ut så här


Boklisten ska sitta under hyllorna


Köpte en så söt klocka, isabelle kan ju redan klockan;)

Imorn ska vi som sagt ha nyårsfest här. Det blir mina allra bästa och älsta vänner och allas respektive och barn. Vi är ett sånt där friends gäng:) hahahah skämt o sido... Det blir nog jätte kul. Vi ska ha tre rätters middag och lekar som Malin fortfarande "INTE" har fixat. Sen blir det disco i källaren som nog blir lika uppskattat för oss vuxna som hos alla barn:)


Mitt busfrö


Fisan vill ha öl:)



Lika?



Båda barnen sover nu, så nu ska jag jag krypa ner i sängen med en skål chips och min favvo bok som jag sa att jag inte skulle läsa:) Men kunde inte hålla mig ifrån Robert Pattinsson;)

Godnatt

Kommentarer
Postat av: Marika

Min älskade goa familj. Puss och Kram Mormor

2009-12-31 @ 17:05:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0