Fredag

Imorn smäller det. Jag kommer att gråta floder, min underbara bästa vän ska gifta sig. Hmm undrar om man själv blir gift nån gång? men man vet aldrig.
Alla kläder är klara tills imorn. Micke ska bara köpa en slips som matchar min klänning. Sen ska vi ta lite bilder så får ni se.
men den viktigaste imorn är ju ändå Emma. Har sagt till William att vi ska åka bort och att Farmor ska bo här, men det ville han "apolut" inte som han säger:) Hoppas att det går bra!! Man är ju så fjantig som Mamma när man ska lämna bort sina barn. Jag ringer hela tiden, jätte jobbig är jag.

Idag har William vaknat på fel sida. Allt hara bara gått fel, så tillslut somnade han i vagnen. Han orkade nog inte med sig själv längre.
Tror inte att vädret är med oss idag eller i helgen, men det ska ändå bli skönt med lite svalka.

Hmm undra vad man ska hitta på till lunch idag?? Har ingen lätt mat hemma, har ju inte direkt lust att ställa mig och göra en gryta nu, jajaj vi får se.

Här kommer lite kort från idag
   

Ska gå ut nu och kolla till dom små, som i vanlig ordning. Orolig Mamma!!!!:)



/ A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0