Regn och rusk

Jag undrar ärligt hur bra dom som bor inom pip området kan sova?? Vi hade alla fönster stängda igår, men ändå kunde jag inte sova. Det hördes jätte väl hit, hmm stackars dom!
Satt och funderade förut hur kul det kommer att bli att gå på pip i helgen om det skulle regna som det har gjort idag. Hoppas verkligen att det avtar, vore inge kul annars.
Micke drog ner för en stund sedan med Lasse som kom på besök idag. Fick höra att dom har sänkt priserna. En tvådagars biljett kostar 695 istället för 895 kr. Dom släpps imorn kl tolv, ska stå först i kön:)

Idag har Maja fixat till mitt hår. När alla extension var ute vart jag himla förvånad över mitt eget hår. Aldrig förut har det varit så tjockt, helt sjukt. Så nu bestämde jag mig för att nästa gång jag sätter i ska jag bara fylla ut det lite, inte förlänga.
Vore skönt om mitt eget hår kunde växa ut. Har haft extension i ca 6 år nu, det är för låååång tid.



 
                                   Min lilla snorfia!!

Här är kortet på mina föräldrar som unga som jag försökte ladda upp på semestern.
 Är skit lik Mamma tycker jag.






William har tröttnat totalt på att jag ska ta kort hela tiden, så därför hade jag inga kort på han idag. Han tar händerna för ansiktet hela tiden och det går INTE att lirka till mig ett:( hmmm hur ska detta blir??

Såg Prison Break igår, det är så spännande så jag nästan ramlar ur soffan, jag får as ont i magen. Tänkte att denna kväll är ju perfekt till att kolla igenom alla avsnitt själv. Har fixat dom sista avnitten nu, så jag kommer väl ha svimma här av spänning.

Ps, när jag läser igenom själv vad jag har skrivit ser jag att jag skriver hela tiden, måste vara jätte störande. Ska försöka tänka på det. Jag skriver ju som jag tänker:)

Trevlig kväll!!

Kommentarer
Postat av: Linda

Goa bilder, synd att inte William vill vara med... tokungar :)

Huset ligger vid löten, intre och yttre lötsvängen..så mysigt område. Barnfamiljer i varje hus nästan och inga bilar. Ser verkligen fram emot det :)

2009-07-31 @ 07:53:51
URL: http://lindamagnus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0