Söndag

Hej på er!!!

Kul väder vi fick idag. Hoppas att det blir varmt snart igen. Kanske inte 30 grader men en "normal" Svensk sommar vore inte helt fel.
Igår var vi på bröllop. Vilket fint bröllop det var, dom var såååå vackra. Vi fick en otrolig god sommarbuffè, bra underhållning och underbart sällskap. Sen vart det party hela natten lång. Emma hade hyrt in ett band från kga som Micke hade rek  ( Örjan och kompani). Jätte bra band faktiskt.

På vägen hem märkte jag att min sambo var VÄLDIGT full. När vi väl kom hem började han prata väldigt konstigt inne ifrån sovrummet. Jag och Mamma hitta han ståendes med en snodd wisky flaska från festen och pratade med stereon. Han skratta, fnittra och pratade osammahängande ord. Hahahah vi höll på dö. Det var det roligaste jag har sett.

Längtade ihjäl mig efter mina små idag, ville åka hem på en gång. Fick dock vänta tills Micke hade vaknat till liv.
Överaskade William med en fyrljuling som vi hade köpt av min bror, snacka om att han vart lycklig!! Får fixa bara så att det inte går för fort:)

Här kommer bilder från Emmas & Evinds bröllop!!!



                                               Kärlek!!



 


                                          Jag och micke



 


                  Mycket kärlek med både dubbelhaka och gäddhäng;)

Nu blir det pizza och film

/ Annelie

                    


Kommentarer
Postat av: Maria

Va fina ni var...och brudparet oxå:)

Måste ses snart! Kram

2009-07-05 @ 22:00:11
Postat av: Linda

Vad fina ni var :) Kul med bröllop ju!! :)

2009-07-06 @ 12:41:35
URL: http://lindamagnus.blogg.se/
Postat av: Karin

Jättevackra bilder på vackra människor :)

2009-07-06 @ 19:09:49
URL: http://lillak24.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0