Shopping dag

Här kommer lite bilder från igår!


   

    
  
Isabelle såg ju helrolig ut i sina hörselskydd. William fick nog världens största sockervadd, vilket dock smältes bort av allt regn:) Bollen var häftig med. Tänk om jag hade hoppat in i en sån och rullat runt på vattnet.


Idag har vi haft en riktigt shopping dag. Micke har handlat sig ett par nya converse skor och en ny tröja. Jag har verkligen tröttnat på att stå i provhytt efter provhytt. Köpte lite saker och ting istället till hemmet, visar när allt är på plats.
Barnen skötte sig exenplariskt i alla affärer, riktiga A barn var dom. Köpte även lite nya handukar. När jag kommer ska jag rensa ut alla lakan och handukar och bara behålla dom fina, vissa behöver verkligen slängas. Sen ska jag köpa några nya uppsättningar, behöver inte ha så många som nu.
När vi kom hem slängde jag båda barnen i badet, så nu är dom ren och fina. Satte ner Isabelle på golvet och hitta henne sen ca en meter bort ätandes på ett bords ben, vilken unge!
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0