Snart så

Gomorgon alla glada!!

Nu är det bara tre dagar kvar tills Micke har semester. Ska bli så skönt att ha han hemma. Det var sagt från början att vi skulle vara hemma hela sommaren och greja med huset, men vi känner nu att vi vill åka på nån liten semester iaf.
Det blir en tripp ner till skåne, till min Moster och Mormor. Sen får se. Ingen mer camping iaf. Förra sommaren campade vi på Astrid lingrens värd. Efter tre tinmmar fick vi till slut upp tältet. Ett tag vart jag lite orolig att Micke skulle ge upp och ta in på hotel:) När allt väl var klart frågade jag.
- Men räcker det med vanliga täcken??
- Kommer vi inte att frysa?
- Nejdå, ingen fara.
Vi frös så pass mycket att Micke var tvungen att åka till en mack mitt i natten och köpa en gasolgrill som han tände upp i tältet. Där satt han och vaka över oss nästan hela natten. Hörde sen att det är skit farligt att tända en gasolgrill inne i ett tält.

Nu ska vi ha fruktstund. William leker att vi är på dagis, så jag är fröken " Margret" som ska sjunga för alla barnen:)

Vi hörs lite senare!!

/ A

Kommentarer
Postat av: Linda

Ja de säger på BVC att det är jättetidigt, hon är iaf nån månad före Filippa om man jämför deras utveckling... Jag hade hellre velat att det skulle vara lugnt. Nu hinner man absolut inte nåt, hade glömt hur det var med en krypande bebis som ramlar jämt haha :)

2009-07-07 @ 15:03:32
URL: http://lindamagnus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0