Underbart!

Hade inte tid att blogga igår, har varit fullt ös här. Golvet i hallen är klart nu, det vart väldigt bra ändå.
Tänkte jag skulle börja med hallen vid trappan ikväll, men känner att jag behöver en kväll när jag inte gör nånting. Man blir ganska trött av att "bara" renovera, men det är kul när det blir klart!!


Igår gick jag och barnen ner till parken vid sjön, vart kvar nästan hela kvällen. Sara, Ebba och Fanny kom även ner. Vart perfekt väder, skönt för Isabelle med lite svalare väder.
Hoppas bara att det inte blir regn nästa vecka när vi ska åka ner till Skåne. Eller det blir väl så som det oftast är varje dag, kvällarna blir stilla och ljumma trots dåligt väder på dagen.
Tydligen läcker det olja från bilen med, vill inte åka tåg ner. Kul kanske för William, men väl där nere vore det inge bra.

Idag har min Mamma varit här nästan hela dagen, vi försöker träffas iaf varannan vecka för barnens skull och våran såklart:)

Här kommer en Massa kort!!

  
Lillans vackra fot


                                 Titta!!  vi har sjöutsikt:)
 
Som ni ser, så ser William ut som en tjej snart. Måste klippa han, men han vägrar!!



Saras nya kompis:)


Tiita vad min galna Mamma gjorde idag!! Hon stoppade in choklad glass i munnen på Isabelle, men hallå??
Isabelle vart helt såld, Konstigt!!



Fick äta gröten själv idag, Titta, vad fin jag är!


Lika?
                     
hihi, jag kan cykla!!


Lilla Minelle kom på kvällsbad.

Älskar verkligen det här livet. Sitter här i lugn och ro och skriver medans William är hos Minelle och leker. Hör ljudet av gräsklipparen som går här utanför. Tittar inte ens åt klockan, bara njuter av kvällen:)

Ta vara på livet!!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0