Mina underbara trollungar

Idag har det bara regnat och regnat. Var en sväng till Bil Tema och kollade om dom hade en hjälm till william som han kan ha när han kör sin fyrljuling, men det fanns ingen. Annars har vi tagit det lungt, William har lekt som vanligt och jobbade en sväng i växthuset med min bror och kusin. Han verkligen njuter av att vara här. Nu har vi alla gjort oss i ordning.  Vi ska åka på Helsingborgsfestivalen snart, tydligen så är det Rix FM festivalen. Isabelle har gjort en massa framsteg här. Hon håller själv i sin matflaska när hon äter och reser sig nästan upp med hjälp av saker, min duktiga tjej!!

Här kommer lite kort!!

     Översvämning

   

. 

Vi hörs imorn!! Tar med mig kameran ikväll:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0