virrepanna

Jag är bara för mycket ibland, kom på en rolig grej. Hörde att det ringde igår. Jag gick runt och letade och letade efter tlf, Det som var så skumt var att var jag en gick så hörde jag signalen, men hittade inte tlf. Dum som jag var/är hittade jag tlf i bakfickan:) Ibland undrar jag hur jag tänker. Har även letat efter tlf samtidigt som jag går och pratar i den.. Skyller på att jag är Mamma:)

Nu har jag slängt i min en pizza och är inne på chokladen. Det är folk överallt som grejar och har sig. Idag köpte vi ny diskmarskin och spis. När vi kom hem och skulle installera spisen så gick det inte. Tydligen så kunde man inte koppla om fyrfas till trefas enligt "nån butik" här. Efter mycket samtal och ett besök på elgiganten lyckades vi lösa problemet.

får lägga ut lite kort imorn, orkar inte nu. Skulle vilja ta ett varmt bad och mysa med en bra film, men får se om vi hinner det, Micke jobbar för fullt här.

Nu måste jag ropa in William, lite svårt att få han att sova när det är så ljust och när det är en massa barn här.

ha en toppen helg

/ A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0