Älskar sommaren

Idag har jag varit hos läkaren, har kollat lite ang min värk som jag har i händer och fötter och lite annat. Kan vara en inflammation, så ska äta ipren i ca 3 dagar.
Medans jag var iväg var Sara här, hon var snäll och passade william, skönt att bara gå iväg med ett barn. Måste köpa en ny singel vagn till isabelle, en som har vändbart styre. När vi gick iväg var solen på henne hela tiden, sen har jag hört att barn som sitter mot en utvecklas bättre i tal och sätt, en barn som sitter utåtvänd.

Snart ska vi åka till Varjsand, ska bli skönt att komma bort fast det inte är så långt. skönt att bara slippa all disk och måsten och bara få vara. Det blir ändå ganska mycket packning för bara en dag med två barn. Ska passa på att sola lite med då, och kanske ta årets första dop.

nej nu ska jag börja packa medans Isabelle sover.





 



/ Annelie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0