För mycket att göra

Tänkte att jag skulle ta lite sovmorgon idag, men nej då. William tjata hela morgonen om olika saker jag skulle göra. Jag fick gå upp istället. Just nu sitter jag i telefonkön på försäkringskassan och har plats 210 i kön, väldigt uppmuntrande:(
Måste ringa elgiganten sen ang min kamera. Tydligen såg dom inte mig i systemet så var tvungen att faxa in kvittot, vilket innebär att allt kommer ta MYCKET längre tid en beräknat.

Idag är Micke ledig och vi behöver igentligen slänga skräp, köpa nya utemöbler, hämta golvet, måla klart lusthuset, köpa kläder till bröllopet, börja lägga golv. SNÄLLA kan inte tiden stå stilla så man hinner göra alla måsten. Micke ska även iväg ikväll med sitt jobb, så blir själv hemma ikväll, vilket iförsig är mysigt:) Då kan jag få lite egentid.

Det händer inte så mycket i kön kan jag säga,åååå segt

hörs lite senare!!!

Kommentarer
Postat av: Linda

När jag läste detta inlägg insåg jag just vilka fördelar lägenhet har, jag som längtar så till hus. Nu kan man bara packa väskan och dra till stranden, inga måsten. Fast hus är nog klart bäst iaf :)

Ha en bra dag!!

2009-06-26 @ 09:12:26
URL: http://lindamagnus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0