huhuhu

Fy vilket ruggigt väder det har varit idag:( Vill bara ha sooooooool.
Idag har vi shoppat loss på vita rummet. Skit vad fina saker dom har där. Men idag vart det inte till mig. Handlade till William och Isabelles Farmor. Hon fick en liten present som tack för att hon finns:)
Sen kollade vi en snabbis på studenterna. William tyckte det var kul med alla traktorer och ballonger. Vart inga kort idag heller. Tänkte köpa en ny kamera till helgen.
Ikväll är det sista avsnittet för grey`s för den här gången. Vet till 100% att jag kommer att gråta. huhuhu det är så bra:)

Längtar tills på Söndag då kommer min syster Jessica och hälsar på. Hon ska stanna hela veckan och även vara här på min födelsedag som är på Måndag:) Sen blir det mys hela veckan, så sällan vi ses.

Isabelle är fortfarande snorig och ganska hängig, ingen feber som tur är bara.




William och hans bästisar







Lillan nästan helt nyfödd, gud vad tiden går fort.

Ha en trevlig kväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0