Klant fia

Idag fick jag faktiskt lite sovmorgon. Det trodde jag inte efter igår. Kvällen avslutades hos grannen. Så det vart en liten mini grannfest igår. Jätte kul var det. Isabelle vaknade sen på kvällen så hon fick vara med. Satt snällt på golvet och lekte i flera timmar. Grannens hund vart mycket förtjust i Isabelle.

 


Sen har även min kamera gått sönder. åååååå blir så arg på mig själv. Skulle ta kort på Isabelle och hennes bebis kompis. Böjde mig ner och kameran slant ur handen på mig och ramlade på filten dom satt på. Det var inte ens från hög höjd, men tydligen så räckte det. Själva objektivet vart snett och går inte att få in. Som tur är skaffade jag en drulle försäkring när jag köpte den, men ändå. Det kunde ta två veckor sa dom om jag har otur. Så nu får jag använda klumpen igen:(

Idag är det ju midsommar, men vi tar det mycket lungt känner jag. Orkar inte stressa med lunch nu eller baka tårta. Vi ska iallfall slå ihop med grannarna sen. Det blir nog kul, Spec  för barnen.
Får se om det blir regn idag eller inte.

Glad midsommar





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0