Regn och mera regn

Men vad blir re???? Det ska ju vara sommar och fint väder nu. Det känns som höst just nu. Man vill ju bara gömma sig under täcket.

Idag vart det inge babycafè för våran del. Isabelle mår bättre idag men är fortfarande snorig.
Idag har jag köpt en ny mobil, det var på tiden. Den gamla vart jag tokig på, det bröts hela tiden. Sen har jag fått min egen digital kamera, Så nu ska det tas bilder. Lite roligare att ta med den istället för den andra klumpiga.

   

Ikväll vart det tacos och mys med famlijen, såå mysigt. William somna gött i soffan med en ny tänd brasa:) Det passade det ju iofs att det regnade då.

Imorn bär det av till Nora. Ska äta årets första Nora glas, mums!! Sen ska alla fira mig och säga hejdå till min bror som ska flytta till London, spännande:)
Nu blir det sängen, ska bara torka golvet först. hahaha halv tolv på kvällen:) men min syster kommer på Söndag och vill ha fint tills dess då vi är borta hela helgen.

Försöker få bort ramarna runt alla kort, men det vill sig inte, hoppas att det lyckas nu. det ska inte vara lätt inte

Ha en trevlig helg

/ Annelie

Kommentarer
Postat av: Linda

Vad fin bloggen blivit!!! Duktig du är :)

2009-06-14 @ 07:15:10
URL: http://lindamagnus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0