Lördag

God kväll!!

Är super trött nu efter en toppen dag:) Tänkte lägga ut lite bilder från dagen. Har även suttit och grejat lite med bloggen, så om jag har tur ska det dyka upp en signatur här sen:)

              

Hehehe Sara och Fanny tog en sväng med moppen runt torget, neej då:) Men en liten sväng runt gården, gud vad barnen
tyckte det var kul. Fick även hjälp med att måla lekstugan. Micke och Jimmy skulle ha målat hela dan, men det vart fest hos grannen igår, så Micke var en aning bakis:) Det är så mysigt att bo här, som i bullebyn:) Sara och barnen stannade hela kvällen, sen slockna William väldigt fort i soffan:) Lillan sover i sin vagga, var tvungen att ta upp den eftersom hon inte kan vända sig till mage i den och vakna hela tiden, så nu sover hon mycket bättre.

Efter att regnet drog sig förbi dök detta upp.

                              Kolla vilken regnbåge, så vacker


                            Lekte lite i Paint shop, inte så lätt kan jag säga

Nu ska jag krypa ner i sängen, lär gå upp lite inatt med så behöver all sömn jag kan få

Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0