Helgen

Hej,

Just nu sitter jag blir ompysslad av min syster:)


Hon har ett hår pulver från oasis som gör att man får jätte mycket volym. Och det behöver jag, spec nu när jag tappar så mycket hår.
Tänk då passa på att uppdatera vad vi har gjort i helgen.

I Lördags morse åkte vi till Nora, träffade på en gång mina tjejkompisar,. Alla var hemma exakt samma helg så det passade perfekt:)
På kvällen vart det middag hos Mamma och kalas firande för mig. Fick en massa fint:)  William hade jätte kul med alla mina syskon. Han somna inte förens halv tolv. hahah

Idag har vi hämtat upp min syster som ska stanna hos oss ca en vecka. Jätte mysigt att ha henne här.
I veckan blir det full rulle. Både Lunedet, Örebro, midsommarfirande på dagis, shopping och massa mer.

Lite bilder







                                         Moster Maja




                                      Jimmy o Mela


                                         Mormor Marika


                                           Morbror Jimmy




 ha en trevlig kväll.

/ Annelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0