Halloj

Just nu är jag inne i liten inredningsfas. Jag tycker att det är jätte kul att göra om ett rum och sen styla det som jag vill. Det var charmen med att flytta till vårt hus att jag fick göra som jag ville. Sen kan jag erkänna att jag var lite snabb i svängarna där ett tag. Och kan väl nu inse att man ska ta en sak i taget och inte stressa. Tyckte synd om min sambo som precis hade börjat ett nytt jobb och fick komma hem på kvällarna och fort som fan slänga på sig jobbbyxorna och köra till två på natten. Hade en version i mitt huvud att allt skulle vara klart till jul och vi flyttade in 1 dec. haha 4 veckor knappt. Efter mycket tjafs och stress så gav jag med mig. Och vi är fortfarande inte klara med allt, 1 1/2 år senare:).Men på köpet fick jag en lugnare karl och tid för varann.


Ett tips om man vill få lite ideer ang inredning kolla in detta http://www.homepoint.se/
Åå tänk sen när jag ska få inreda Isabelles rum gud så kul. Mer först ska vi göra om Williams rum. Måste ha mer organiserat spec nu när Isabelle är med. Hon tar allt  hon får tag på och stoppar i munnen. Hade även tänkt att vi skulle köpa ett skrivbord där han kan sitta och pyssla, men har insett att han är för liten för det. Gjorde ett provisoriskt men så fort jag lämna han och kom tillbaka hade han förstört alla pennor och ritan på bordet, vi får vänta ett tag med det.


Nu är jag inne på andra halvan av min 200 gram choklad kaka. Kunde inte vänta tills ikväll. Skulle kunna leva på choklad:)
Snart kommer Fanny och Ebba då blir det fullt ös här hemma. ( och då menar jag WIlliam som kör hårt) Ibland blir han så exalterad att han tappar kontrollen över sig själv.

/ Annelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0