Igår

Nu har vi kommit hem från våran minisemesteren som William säger:) Det var otroligt mysigt. Det är ju inte så ofta man ses, så då får man ta vara på all tid man har. William och Vilda hade jätte kul, dom leker såå bra tillsammans, och då är inte ens Vilda två år ännu.
igår kväll hann vi inte med så mycket, kom ganska sent, men lite god mat och mys vart det.
Idag har vi badat och solat hela dan. Isabelle har varit på toppen humör och har tagit sitt första dopp. William och jag var två riktiga badkrukor:)
Micke var tyvär inte med idag, han fick åka hem igår för att han skulle få sova ut innan jobbet, men ändå hade han sovit skit dåligt, vart orolig för oss.

Hade även med barnkläder från William och Isabelle till Linda, hon tyckte det var som julafton när hon gick igenom allt. Sen är det min tur att få av henne till Isabelle. Hon ska ha en pojke så det blir perfekt, slipper vi köpa en massa nytt hela tiden när dom ändå växer så fort.
Nu vill  jag helst gå upp och mysa framför tv, men MÅSTE städa. En natt ger så mycket tvätt och pakning.

Känner att det är jobbigt att skriva när jag har ont i händerna, hmmm hoppas att det går över snart.

Lite bilder från igår

 
 



   

  

Tänk att ha det så här fint i sin sommarstuga..




kram / Annelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0