Vilken dag

Först kommer lite bilder från helgen!!

 
Skönt att kunna sitta ute och äta lunch:) Kolla in William och Minelle:)


                                    Lilla söta Fanny

 
Wirre ville inte vara med på kort:) Och lillfisan som var lite hängig


Sen till dagen som gått

Mös ute imorse med mina små med en god frukost, så skönt att vara ute att äta. Sara kom med barnen runt tolv. Ungarna hoppade på en gång i polen och lekte. Efter ett tag började vi märka att alla var jätte trött och gnälliga. Alla hade tydligen sovit som en kratta natten innan, men vi tänkte inte mer på det, slog bara dövörat till och njöt av solen.
Det var vid lunch som William började klaga på att han hade ont i magen. Några minuter senare låg han och var helt utslagen och febrig på golvet. Det slutade med att jag åkte upp till akuten med han. Där tog vi en massa prover och besökte flera läkare, även dom undrade vad det kunde vara. Inget visade sig på proverna och efter nån timme vart han mer kontaktbar en innan, han orkade stå och prata. Dom sa att vi skulle åka hem och avvakta tills imorn. När vi kom hem fick han sova ut och några timmare senare kom han ner och var ganska pigg.
Antingen vart han smittat av Isabelle,eller så var det vätskebrist och febern som utlöste magvärken och allt.

På kvällen skulle vi igentligen ha åkt till Farmor och grattat henne, men vi sa att dom fick komma hit istället. Farmor hade gjort en varm smörgåstårta, det kan jag verkligen rekomendera, den var super god!!

Allt som jag skulle ha gjort idag har jag fått skjuta upp tills imorn. Det är så när man har småbarn, man kan aldrig lita på att vi kommer eller när man har bestämt saker, allt kan ändras inom några minuter.

Skönt nu att han mår bättre. Istället började jag känna mig halvrisig. Har tagit ipren så det känns lite bättre nu iallafall.

Lite kort från dagen hann vi med ändå!!


             Lillafisan vart så glad när Fanny busa med henne


Innan William vart dålig



Här började han bli lite ledsen. Stackars plutt


            Skulle även passa perfekt som bakis mat:)

Trevlig kväll, nu ska jag äta mitt kvällmys, lite senare en vanligt. Imorn åker jag till Nora och kommer inte hem förens Torsdag. Snyft!! Vill inte åka ifrån dom:(

/ Annelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0