Jag känner mig som 14 år igen

När man vart hopplöst kär i en kändis. Man hade affischer uppsatta på väggen och man skrev deras namn 100 gånger om. Det enda man tänkte var på den där speciella person som hade gjort så starkt intryck på en. Så känner jag nu:) Eller nästan iaf. Man lever sig så starkt in i filmkärleken. Tror att vi människor hopplöst försöker finna just den där "speciella" känslan när vi söker efter en partner. Visst önskar man att man alltid ska känna så, att kunna vara hopplöst förälskat livet ut. För vissa kanske det finns och för andra inte. Filmkärleken bygger ofta upp en slags bild på hur kärleken ska vara och sluta, vilket det i verkligheten oftast inte gör. Tror att många unga tjejer ofta blir mycket besvikna på att hur kärleken kan ta vändning...

Idag är jag iaf kär i Robbert Pattinson:) Tror att Micke också vart lite kär;) hahaha





Sen måste jag säga att första filmen var bättre på ett sätt, svårt att förklara alla måste se dom först. Längtar så till den tredje filmen, vilket inte kommer förens nästa år:(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0