mysdag

Tänkte att jag skulle ta vaccinet nån dag när jag får barnvakt, men det var slut hörde jag. Skulle förmodligen komma in på fredag. Orkar inte att behöva gå tänka på det hela tiden, vill bara ha det gjort.
Igår gick vi en sväng till öppna. Det är så skönt och framförallt mysigt att ha William hemma. Det vart en del lek och snack med andra mammor. Isabelle har det super skoj varje gång vi går det, trots att det bli få gånger. Med William var jag där nästan varje dag. Får se till att gå dit lite oftare, men är så hemma kär och trött på morgonen när jag har lämnat William. Ska man gå dit behöver jag vara klar redan innan lämning. Kanske blir annorlunda nu när jag har mitt körkort snart.
Idag har jag och lillan myst själva halva dagen. Efter att vi hämta William bakade vi chokladbollar, som vart lika snabbt uppätna som bakta:)
Sen har vi målat, och lekt med lera och lagat fisk med kokta morötter och ris, vart ganska gott. Vi kör just nu mjölkfritt här hemma för att testa om Isabelle inte tål det. Vi har märkt stor skillnad. Hon sover bättre på nätterna och är mycket  gladare på dagarna. Igår vart det lite missförstånd ang maten Micke hade lagat så hon fick i sig lite mjölk, det gick rakt igenom.

Snart ska jag krypa ner i soffan och titta på desperate houswife. Känner mig lite halvsjuk, det började igår men det är bara på kvällarna, skumt...

Imorn blir det lungna puckar... Sen väntas både jobb och julbord med bowling i Örebro:)

kram på er

Kommentarer
Postat av: Sara

Du kan det där med chokladbollar, smakade ju Ebbas som hon hade gjort hos er:) Fanny och Ebba har med vacinerat sig nu mot svinis. Hoppas det löser sig med Isabelle och mage, det är jobbigt innan man kommer på vad felet är. Glöm inte att det är mjölk i margarin..Gött med julbord föresten! Ytterligare en nackdel med att inte ha jobb, man blir inte bjuden på något julbord;)

Kramar

2009-11-24 @ 23:14:25
URL: http://bigmamasara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0