Hoppas att det går över

Idag har inget gått som jag har velat. Först vaknade Isabelle flera gånger i natt och skrek och hade sig. Gick och la mig kl tio igår och gick upp halv åtta, men ändå kände jag mig ganska haldöd.. Väl uppe var det frukost och påklädning för att snabbt gå till dagis, men nej inte heller det gick bra. Båda barnen skrek och skrek och slängde sig hej vilt runt omkring på golvet. Det gäller att inte tappa tålamodet då, vilket kan vara svårt ibland spec när man är skit trött. Ska bli kul att se hur det går för Micke nästa vecka när han ska vara pappa ledig:) Det är ingen dans på rosor hela tiden. Som tur är så är dom annars underbara så man glömmer fort det tråkiga.
Vaknade imorse av en konstig värk som jag har i halva ansiktet som går upp mot huvudet och mot örat. Tar jag mig i ansiktet så går det ont, men bara på halva sidan. Ringde vårdcetralen och hon trodde på bältros, hmmm nja det vette tusan. Hon ringde sen upp mig efter att hon hade pratat med en till läkare och hon hade sagt att det nog var nerverna som det var fel på. Det roliga var att jag pratade med Mickes syster efter och det visade sig att hon hade haft samma sak som mig, men att ingen annan som hon kände visste vad det kunde vara, skumt..

En till tråkig sak det är att vi hade ju köpt en ny vinterjacka+ termobyxor till William som vi testade och som då verkade passa, men idag när det var premiär och med fliströja och allt på så märkte jag att den precis var på gränsen till för liten och dum som jag var som namnmärkte jag allt.. Så jag fick lägga ut en annons på tradera och hoppas att jag kan få ett okej pris med tanke på att den är helt ny och sen gå och köpa en exakt lika dan, den är ju såå fin.
Idag ska jag klippa och färga och sen åka ut och köra ikväll. Imorn måste vi sätta på vinterdäcken för på Lördag ska jag köra upp till Mora på dop. Isabelle ska få stanna hemma, hon ska vara hos Sara o kompani och även få sova över där:) Kanske vi kan få lite sovmorgon på Söndag innan det väntas jobb för min del.

igår hade jag sara och jon på besök. Det vart tacos till lunch och middag och säkert blir det till lunch till mig idag med. Det är så tråkigt att laga mat till sig själv. Nu ska jag se på ett avsnitt av the city

lite kort först:)


Hemmagjord glass var väldigt uppskattat




Det ser väl lite tajt ut?


i lekparken





Men fisan då titta hit:)







När vi skulle mata fåglarna vart dom helt galna och började jaga oss.
Vi fick springa därifrån:)

Kommentarer
Postat av: Linda

Fina bilder!!

Tråkigt med kläderna...

2009-10-15 @ 20:08:48
URL: http://familjenclaesson.blogg.se/
Postat av: Karin

Men fy hoppas det e bättre idag.



Ja jag fatna för den direkt!

Är den bra i storleken?

Vill ju ha en lite pösigare mössa :)



Kram K

2009-10-17 @ 15:24:44
URL: http://lillak24.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0