helg

Godmorgon!!

Idag är det Fredag vilket känns underbart:) Idag ska vi åka in till öb för lite shopping. Det behövs en hel del grejer till Williams rum. Hyllor, lådor och lampor och dyl måste inhandlas. han har nu en tid gått upp varje natt, antingen kommer han in till oss eller så lägger han sig och sover i soffan. Det kan ju vara att det inte känns så tryggt där nere eller att vi inte har fått det ombonat, så idag ska vi fixa till hans rum så mysigt som möjligt. Har även lovat William att gå till leksaksaffären. han blir alltid helt lyrisk när han kommer dit, men han frågar nästan aldrig om han får köpa nånting och frågar vi han om han vill ha en sak brukar han säga att "det har jag redan hemma mamma", men jag vet att det perioden där han slänger sig på marken och skriker för att få en sak kommer:)

Min mage är detsamma, har köpt medicin nu så hoppas att det går över. Nu ska man ju igentligen inte äta godis eller nått som är starkt för magen, men vad svårt det är att låta bli. Imorn ska vi ut och grilla med Sara, barnen, Marielle och hennes barn, blir nog super skoj. Gäller bara att vi har på våra barn bra kläder och mig själv för den delen. Skulle behöva nån vindjacka med flis innuti. Har sett en så fin vinterjacka från didriksson, har verkligen fått ett vill ha begär när det gäller den:) Och sen har jag hittat ett par från uggs Australia som jag vill ha. Men skulle jag köpa detta skulle det allt som allt kosta 4000 kr och det känns lite för saftigt. Dock vet jag att jag kan sälja det sen på tradera om jag tröttnar på det för ändå en bra summa. Folk kan verkligen betala där om dom vill ha en sak. Haha vilket ilandsproblem igentligen:) Får se hur jag gör



Nu ska jag hoppa in i duschen, morsning korsning!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0