Busungar!!

Veckorna bara flyger förbi känner jag. Hinner inte göra allt det där jag egentligen måste, och eftersom sara också är hemma så blir det lätt att vi träffas och snackar skit och lite mer skit:) Och dricker kaffe och äter sötsaker.. Men idag fick vi ändå lite viktigt gjort, så nu kan jag med gott samvete se på greys ikväll, missade förra veckan så får se om jag hänger med i alla intriger.

Lilla Ebba fick vara hos oss idag och leka med William. Vanligtvis brukar man få mer gjort då när dom är fler för då går inte William och puckar på min uppmärksamhet hela tiden. Idag var det INTE en sån dag. Alltså det var bus från start till slut. Här kommer lite bildbevis:)








Ser lite skyldig ut va?? hahaha







Imorn ska jag träffa Johanna och Lilla Axel, det var ett tag sen vi sågs nu. Sen är det helg igen, gud så skönt. Ska göra så lite som möjligt känner jag. Hoppas på bra väder iaf. Sen på Måndag ska Micke vara pappaledig:) Ska operera mig på Måndag, så får se hur mycket jag kan blogga nästa vecka. Det kanske får bli Micke som får hoppa in och uppdatera:)

Nu ska jag krypa ner i soffan:)

Kram

Kommentarer
Postat av: Linda

Hahaha vilken go film, vilka busungar!!!

2009-10-22 @ 09:16:01
URL: http://familjenclaesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0