Hallå i stugan

Idag har jag bakat jätte goda vaniljbullar, det fanns inge kanel hemma så fick köra på det. Bra att ha utifall man får oväntat besök;) Tänkte att jag skulle uppdatera lite men fick en blackout nu... Jag blandar ihop alla dagar hela tiden.
Idag har jag iaf vart på bilskolan. Körde i två timmar och gjorde en pärm. Det går framåt, dock sakta. Jag har ju inte möjligheten att köra hemma så mycket som alla andra. Micke kommer hem kl sex varje dag och vi kan inte skaffa barnvakt varje kväll. Ikväll gjorde vi ändå det, ungarna fick vara hos Sara medans vi körde en timme, det kändes jätte bra faktiskt. Har nu kört fem gånger på skolan kommer nog att behöva ta 15 lektioner tillsammans om jag inte tränar mer hemma, ska försöka hitta tid på helgerna, nog om detta

Idag fick jag hem lite grejer jag har beställt till Isabelles rum. Ska bli jätte kul att få inreda det som jag själv vill. Som dop presenter ska hon bara önska sig fina rosa inredningsaker:) hahah.... Dopet är föresten den 21 nov. Vi ville ha enskilt så då fick vi vänta.



Jahopp vad ska jag skriva nu då?? Har inge spännande att berätta.. Får väl öppna körkortsboken ist., booorrring!!
Lite kort ska ni få iaf.






Nu kom jag på vad vi gjorde igår:) Vi var på öppna en sväng med sara och ligan.
Barnen lekte om vi drack kaffi och göttade oss:)

Har börjat prenumenera på tidningen mama. Fick hem den igår. Den var faktiskt jätte bra, det stog en massa bra saker om uppfostran och tips!! Så den kan jag varmt rekomendera.
Kommer att få tre tidningar, lipgloss, rouge från face samt filmen glömligheter med pettson och findus, allt detta för bara 69 kr med porto, det var inte farligt tycker jag.


Här kommer en rolig film på Isabelle och hennes pose:)
Ni får ursäkta tvätten i bakrunden..



Kommentarer
Postat av: Monica

vilken liten snötnos du /ni har

2009-10-08 @ 09:53:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0