Åldersnoja??

Okej, hmm jag tror ärligt att jag har fått åldersnoja... Jag har ALLTID sagt att jag vill bli äldre, men nu har det vänt totalt. Jag är ju närmare 30 en 20. Alla har sagt att dom inte kan förstå att jag vill bli äldre. Har på nått sett känt mig så ung, men kom sen på här en vacker dag:) att det är jag ju inte alls.. Ja menar efter två barn och 27 år så kan man ju inte bli annat en gammal. Allt förändras ju.. Har nog känt så här för att jag är samma person inombords som för flera år sedan. Om folk säger att dom är helt nöjda med sig själva och att alla nya små rynkor i ansiktet är charmigt och att dubbelhakan syns fast man inte skrattar så tror jag att dom ljuger för sig själva.. iaf lite grann:) Klart att man ska sträva efter att alltid vara nöjd med sig själv, men man kommer ju i perioder där man känner sig ful eller missnöjd ibland.. Om folk skulle vilja göra nånting för att se yngre och finare ut så tycker jag att det är upp till var och en helt enkelt . En sak som jag ska göra iaf det är att bleka mina tänder. Gud vad tänder gulnar med åren. Det blir verkligen inte bättre av kaffe och allt annat skit man stoppar i sig...


Igår var vi på öppna hela dagen. William är så himla gullig på sin lillasyster. När vi satt på sångsamlingen hjälpte han henne med varje låt. Han lyfte hennes fingrar när dom sjöng och ramsor osv, så gulligt!
Vid halv två var jag hos doktor och som vanligt är alla prover bra. Så konstigt bara när man får symtomer som stämmer in till 100% och sen är det inge fel. Men det var skönt att ta prover så att man vet iaf.
När vi kom hem kom Sara förbi en stund, mysigt! Elektriken var med här. Skrev tidigare att spisen funkade toppen igen, men den gick sönder helt sen. Det fick komma hit en annan kille och öppna upp spisen. Vi såg då att hela spisen var sönderbränd och alla plattor var förstörda. Tydligen så hade den förra ägaren inte kopplat in nollan, den måste tydligen vara med. Så det var därför den braka ihop. Som tur var fick vi ut en ny spis på hemförsäkringen, tur! Var lite trött på att laga mat på en gasolplatta som vi hade köpt på en mack för ett år sen:) Det var den som Micke hade som uppvärmning i tältet vi bodde i förra sommaren:)

Idag ska jag vi bara ta det lungt. Behöver städa faktiskt. Får se hur det går med det, lillan har blivit jätte rädd för damsugaren, hon skriker sig hysteriskt varje gång tills jag blir tvungen att ta upp henne.

Här kommer lite kort från igår


William ville prova lite grejer han med


Lillans snygga uggs och benvärmare:)


Mina hjärtan!!


William är fortfarande inne i en svart period när han målar:)









/ A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0