Hmm

Men herregud??? Har precis tittat på ett avsnitt ur Svenska hollywood fruar. Jag blir totalt chockad över hur dom beter sig. Den ena verkar inte ta hand om sina barn utan har barnflickor som gör det hela tiden. Den andra verkar tro att hon är 17 igen. Hur kan dom leva så? Fattar verkligen inte!!! Ändå vill man se på det. Kul att se så korkade människor göra bort sig. jajaja, från sjuka människor till nått annat.

Igår var det tänkt att jag skulle jobba hela dagen, men Micke vart "dålig" från dagen innan så fick stanna hemma. Ringde jobbet men det var så lungt ändå så kunde stanna hemma med gott samvete. Istället vart det storstädning, slängning av skräp, storhandling och lite körning på eftermiddan..
På kvällen vart det godis som vanligt och sunshine cleaning, såååå dålig film. Tittade på thick as thieves förra helgen men somnade halva vägen in på filmen, men Micke sa att det vart en total twist på slutet så måste se klart den någon dag.

På Måndagar är William alltid ledig, så det vart en tur på Hm för lite inhandling till Rosis nyakläcka bebis ( Pixie Summer) och två turer till öppna, Vart lunch på stan imellan på som hemma med Ulrika och hennes barn. När vi kom hem drog William på sig sin nya spindelmannen dräckt som han fick av en kompis igår och sin nya batman mask och sprang iväg till Minelle och lekte.

Suck, måste snart sova, behöver all sömn jag kan få.
Imorn ska jag köra på bilskolan, gå till bvc, teori kurs på kvällen och klippa Williams dagis kompis+ allt annat man vanligtvis gör om dagarna:) har pluggat riktigt mycket ikväll. Känner mig rätt så säker på den första delen nu.





Lillans nya pose!



Mössbrudarna!!!


Coola killen!



Ska även försöka hinna med att skicka ut inbjudan till Isabelles dop som äger rum den 21 Nov. Gör det via facebook, blir enklast så. Men enligt Mormor vill hon ha ett brev på posten:) Sa till henne att hon få skaffa internet, men det kan kanske bli för krångligt för henne:)

Godnatt på er alla!!


Kommentarer
Postat av: Farm-Mor

Du får fundera vad fisan vill ha i dop present.vad cool William är ock mössbrudarna.Vad hos er med kålpudding..funderade när jag bara klev in i erat hus när det är inte låst

hur länge det dröjer innan någon annan går in.snälla lås!!!!! kramis

2009-09-22 @ 16:11:20
Postat av: Annelie

jag vet:) men hittade inte nyckeln. Litar på att grannarna ser, nejdå måste skärpa mig.. Tack för den goda maten, super gott. Skönt då slapp jag laga mat idag

2009-09-22 @ 22:36:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0