hej

Igår när jag körde på körskolan var jag inte riktigt uppmärksam på en buss som släppte av folk. Läraren fick bromsa in mig för jag åkte för snabbt. Mycket dumt av mig, men är man oerfaren så är man inte lika uppmärksam eller tänker på vad som "kan" ske. Senare på teori kursen så tog läraren upp det för alla vad jag hade gjort för fel, men sa det på så ful sätt att, - Ja det var ju ingen utav er här, men idag åkte jag med en tjej och hon, bla bla.... Jag ville bara sjunka genom stolen. Tydligen hade han glömt att det var jag. Ja menar jag har bra kört tre gr på skolan, det är omöjligt för mig att kunna allt på en gång. Han blir ju till och med arg om jag lägger i tvåan vid en kurva med skymd sikt, men hur ska jag veta allt på en gång????? Synd att det  inte finns nån annan jag kan köra med, den andra har tydligen gått in i väggen, jajabara att bita ihop.
Efter körskolan vart det idolmys, jag verkligen älskar det pogramet. Tydligen ser jag ganska rolig ut när jag tittar på det. Följer med så när dom sjunger och är alltid nervös för deras skull att dom ska göra fel, så omedvetet sitter jag och spänner nacken och drar mitt huvud bakåt och gör en massa konstiga miner, ser tydligen hel roligt ut:)

Idag har vi haft lite besök, snart kommer Farmor och hälsar på en sväng tror jag. Sen ska jag göra långkok till Isabelle så att man bara kan frysa in, smidigt och enkelt. Tänkte göra torsk med dill sås och potatis, vill helst ägg sås till men micke hatar det:(
Sen ska jag åka och hämta ett par skor jag har beställt till lillan, jätte söta fodrade gummistövlar från Tretorn


Annars ska vi bara ta det lungt. Har inte jobbat alls den här veckan, kände att jag bara ville vara hemma med barnen eftersom jag ska till sthlm i helgen. Jag och Sara drar på Fredag morgon:) Sen blir det en massa shopping och party hela helgen, en riktigt tjej helg. Min syster kommer med hem, så vi ska bo där:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0