Fredag

Tänkte att jag skriver ett litet inlägg innan jag kryper till kojs. Idag ar jag varit på körskolan(riskettan) i fyra timmar, så nu är jag verkligen igång, känns jätte skönt. Efter det så drog vi till My i Degerfors. Sara kom och hämta oss alla. William lekte för fullt med hennes son och Ebba och Fanny. När vi kom hem vart det tacosmys för hela slanten:) Det har blivit en Fredagsrutin här hemma. Imorn ska jag gå på Björn Rosenström med ett gäng, blir nog skoj. Dock börjar Micke känna sig kraslig, så hoppas att han inte blir sjuk. Han ligger just nu vid tv:n och dricker wiskey, det ska tydligen vara bra:)

Ska ta natten nu, men först lite pix på kidsen:)

















Som vanligt är det alltid lika svårt att fånga William på ett kort. Så har mest kort
på lillan. William gömmer sig oftast eller gör miner:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0