Helg

Hej gott folk:) Tyvärr har jag inte hunnit blogga på hela veckan. Har verkligen tagit mig tid att plugga till körkortet. I Tisdags var jag på teorikurs som då kändes bra, men nu efter att ha gjort min första körlektion och pärm 1 så känner jag mig på botten igen. Just nu ser jag inte alls hur jag ska kunna klara av detta. Har suttit hela veckan och pluggat och skrivit ner det allra viktigaste, men ändå trots hjälp av boken hade jag tio fel av 50. Ibland har jag så himla svårt att ens förstå frågan rätt och då är det ju inte så lätt att få rätt. Gick igenom felen med läraren och till och med hon kunde inte förstå hur jag tänkte på vissa frågor..... åååååååå blir så less.

Annars har veckan varit bra. Har fått gjort en massa viktiga saker som jag bara har skjutit framför mig, så det känns skönt. I Torsdag sov Isabelle hos Farmor. Hon har sovit dåligt hela veckan och även vi behöver faktiskt sova ibland. Men som jag nästan visste så fick jag ändå inte sova. William kom upp mitt i natten och sov bredvid oss. Han sparka mig konstant hela natten, trött som jag var orkade jag inte att bära ner han i hans säng, så jag får väl igentligen skylla mig själv, men det är så typiskt bara.

Idag har jag klippt min syster och hennes kompis, vart jätte bra. Skulle faktiskt vilja gå på en frisörkurs där jag får lära mig nya tips och trender, vore jätte kul.
Snart ska vi göra hembakt pizza och efter det blir det chips och godis, nu är det helg:) Dock har det varit det hela veckan för mig:) Sen blir det idol och det nya pogrammet där tio kändisar ska vara på en ö eller vad det nu är. Kul att se dom göra bort sig:) Idol är iaf bäst, spec juryn.

Imorn ska jag och William på kalas i rävåsskolans gymnastiksal. På Söndag blir det ikea och svamplockning.

Ha en toppen helg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0