Fredag

Hej hej, sitter nu uppe med två nybadade ungar som snart ska gå och sova. Ingen utav dom är särskild trötta, konstigt med tanke på att Isabelle gick upp kvart över sex och William strax efter. Lillan sov hos Farmor igår. Det var så skönt att kunna få sova en hel natt utan att behöva gå upp. William mår mycket bättre nu så han sov också bra. Idag har vi varit hos Farmor och hälsat på sen har vi bara vait ute på gården och lekt.  Eftersom vi bor så bra, så kan dom röra sig rätt så fritt här utanför. Man märker nu att det blir mer liv i vårt lilla "bulleby" Kommer att bli en toppen sommar:)
Vann ett par jätte söta rosa converse skor på tradera till Isabelle, fick dom för halva priset och det var det klart värt, det var bra kvaliti för att vara begagnat.  Vann även en rosa skaloverall till henne, bra med ombyten. Till William så har jag lagt bud på spinderman regnjacka+byxor, hoppas att jag får dom.

Snart är det läggsdax sen åker godispåsen fram.  Blir nog film med om vi orkar:) Imorn ska jag jobba tre timmar sen kommer min syster och Moster Karin från Skåne.










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0