Grattis William fyra år:)

Idag fyller William 4 år, han har blivit en stor kille nu. Hade tänk att vi skulle sjunga för han imorse, men både jag och Micke kom aldrig i säng igår. Trodde att William skulle sova till åtta, nio, men nej då han vaknade strax efter klockan sex och frågade på en gång var är ALLA mina presenter? Hade ju bara en, men han vart super glad för sin cykel. Micke trodde att han inte behövde stödhjul, men det gjorde han så jag och William åkte ner till stan och köpte en ny hjälm och stödhjul. Han kan cykla utan fast på sin lilla cykel. Han hann iaf cykla några varv innan det började hagla här, skumt väder idag.  När vi var på stan fick jag ett sååå sjukt infall. Köpte Xbox 360 live, med spel till. William vart helt lyrisk och Micke likaså, hahahah. Vill helst spela super mario, med då måste jag ha Nintendo. Vill helst ha det gamla heliga man hade när man var liten. Som ni hör så har jag nog fått en till sjukdom, shopaholic:) hahahaha
Jag älskar att handla:) Speciellt till barnen och hemmet,älskar det!!! Sen klart går det i perioder men jag är snarare slösa en spara..







Snart kommer Micke släkt för att fira William

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0