Tisdag

Idag har William varit hemma från dagis. Inatt hade han feber och hostan har inte blivit bättre. Som tur är så är febern borta på dagen, men kommer tillbaka på kvällen/natten. Isabelle börjar också bli kraslig. Hon är super snorig och har varit jätte gnällig hela dagen, så hoppas nu att hon inte blir värre. Igår fick Micke Farmors bil, så nu har vi två:) Vilket innebär att jag kan åka var jag vill. Vilken frihetskänsla det är. Sen ska jag inte köra i onödan. Nu när det börjar bli varmare ska vi cykla så mycket som möjligt. Var och hämtade Williams födelsedagspaket som kom ett antal dagar försent. Han fick bla, hoppetossa skeppet! Det vart lite knasigt med alla presenter i år, men nu har jag lärt mig att jag ska vara i god tid nästa år.



Idag har vi storstädat nerevåningen och rensat i Williams rum. Vill ha det mer organiserat och få undan alla små saker som syns. Till middag vart det pannbiffar med ris. Köpte cream fraish med smak av "kantarell och conjak", vart sådär.. Var och storhandlade på kronhalllen idag. Vanligtvis åker vi till willys för att det blir mycket billigare där, men idag vart det billigare på kronis. Så kanske man ska handla där hädanefter, och så är det så mycket roligare att handla där.

Snart ska vi natta ungarna. Sen ska jag träna och ser på Desperate!!!! Imorn blir det jobb.

'
Min lilla sjuker!




Lillan älskar att klä ut sig:)


Men plutt:(



He en trevlig kväll!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0