WEEE

När Micke kom hem i måndags hade han med sig ett hårt paket till mig:) Älskar överaskningar. Kolla in vad jag fick:)

hahaha och jag som skrev innan att jag ville ha en laptop. Nu kan jag blogga överallt, lovar att jag ska bli bättre på att uppdatera. Har jobbar i två dagar, men nu är jag ledig tills på Söndag. Imorn blir ju min underbara son fyra år. Har köpt alla presenter på nätet, mycket smidigt (vanligtvis). Gjorde best i Måndags och betalade direkt, men det har fortfarande inte kommit. Får jag inge sms om leverans idag så har vi ett stort problem. Har även köpt från Farmor också. Vi får då helt enkelt köpa lite småpaket eller nånting så att han får nått. Ikväll blir det lugnt. Har varit väldigt trött på sista tiden, så behöver vila känner jag. Micke slutar tre idag så nu tar vi helg.








Fick knappt på han detta, han ville INTE!! Men sen gick det bra

Skriver kanske lite senare igen:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0