Tisdag

Idag började lillan på dagis. Det gick super bra som vi redan visste:) Hon skrek och slängde sig baklänges när vi skulle åka hem. Imorn ska jag lämna henne där så får se om det går lika bra. Efter dagiset vart det lunch hos farmor innan Maria, Elliot och lilla Joy kom på besök. Killarna leker så bra ihop och hittar alltid på en massa roligheter. Till fika vart det kladdkaka gjord av William och Elliot (med lite hjälp av mig), super god vart den!
Solen kom också fram tillslut. Kollar alltid vädret och har stenkoll, men idag stämde det inte alls först. Fick iaf nån soltimme där jag kunde pressa lite:) När Maria och compani åkte hem så drog jag ut och sprang, ( ja läs sprang) vart själv chockad att jag ens kom på tanken:) Sprang mycket förut, så fick för mig att det skulle gå som susen, men kunde bara springa i 25 min innan jag vart spyfärdig. Gick en stund tills jag sprang resten av vägen hem. Vi får se om jag ens kommer upp ur sängen imorn bitti:) Nu blir det kvällsfika och film i vanlig ordning....

kram  o hej



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0