Saknar!!!!!

Livet är ju inte riktigt som det var när man var yngre. Folk flyttar och skaffar egna liv. Förr kunde man ringa en vän och se på film eller åka iväg till någon kompis när som helst. På ett sätt är det tråkigt att man inte kan ses när man man skulle vilja, men jag vill att ni ändå ska veta att jag tänker på er alla varje dag, ni vet vilka ni är:) Är heller inte lika glad i att prata i tlf nu för tiden. Man värdesätter sin tid på ett helt annat sätt nu när man har barn. För det första HATAR kidsen när jag pratar i tlf och för det andra så vill jag hellre umgås med dom. Kan lika gärna kolla in hur alla mår på facebook:)

Har jobbat hela veckan. Trivs så sjukt bra med min nya arbetsuppgift, det är verkligen super kul! Vi är som en liten familj allesammans och det är så det ska vara. Sen saknar jag ju såklart Sara och Johanna, men vafan dom sitter 20 meter ifrån mig:)

Efter jobbet idag åkte jag och lämnade Isabelle hos Farmor och sen var det dax för lite Mamma och son tid. Det vart bio till Williams förtjusning. Tror nog också att det var jag som skrattade mest i hela biosalen. Vi såg "Megamind" och den var jätte bra!!

Har precis kommit hem från lgh. Idag har jag (eller ikväll rättare sagt ) grundmålat hallen efter några omgångar med bredspackling och slipning. Sen hann jag med att måla taket två gånger. Imorn ska jag grunda alla lister och måla. Sen ska det sättas reperationstapet i vardagsrummet innan jag grundar och målar, ja som ni hör tar det tid. Jobbar ju varje dag och är med familjen så det får ta den tid det tar. Nu är det kudden som gäller, gäsp!

Kram kram på er!!

Kommentarer
Postat av: ewa-marie

Vad duktig du är vännen! Sliter hårt. En redig kvinna det :) Hoppas du får en bra nyårsafton!

2010-12-31 @ 11:04:47
Postat av: Marika

Du är duktig du. Kram mamma

2010-12-31 @ 21:46:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0