Kort

Här kommer lite kort från i helgen. I Fredags var det som sagt julfest med hela jobbet. Det vart en super lyckad kväll. I Lördags gifte sig min bror och hans tjej. Det var verkligen ett jätte fint vinterbröllop. Sen var det så kul att träffa släktingar man inte har träffat på så länge. Så synd att min Moster m familj och Mormor bor i Skåne.
I Söndags var det dax för pirat kalas på Jaxons fyra års kalas. Men William ville inte klä ut sig. Ibland kan han bli helt anti.




Fix innan bröllopet:)














Min syster och Mamma gjorde tårtorna




Mormor och lillan dansar




Jaxon Pappa bakade denna coola tårtan

Har precis kommit hem från jobbet. För er som inte vet så är jag väldigt slarvig. I bröllopshäftet hade dom skrivit att " om ni vill att nått ska gå sönder eller komma bort, då ska ni kontakta Annelie" Det stämmer ifs:) Sen jag började på beställningen har jag hunnit spillt kaffe på tangentbordet två gånger, fått kaffe på hela armen, suttit på tuggummi som kletat fast i baken, spillt ut vatten flaska över borde och tappat mitt hedsett under bordet mitt uppe i ett samtal, ja som sagt jag är sååååå slarvig, måste verkligen skärpa mig;)

kram o hej från mig!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0