Godkväll

Har precis duschat och ska snart hoppa i säng. Vill komma i säng i tid för en gångs skull. Imorse försov vi oss regält. vaknade kl 8 och halv nio skulle vi har vart på dagis, men det var vi  ju inte kan jag lova. Efter mycket tjat och stress kom vi dit. Känner nu i efterhand att om vi försover oss nån gång i forsättningen så ska vi helt enkelt stanna hemma från dagis om det går med allt runt omkring, vilket det gör när man är mammaledig. Att jag har William på dagis är helt och hållet för hans skull. Men om det blir dagar som denna så vill jag nog hellre attt han är hemma. Synd att behöva bråka och tjata om att han ska klä på sig, borsta tänder och äta sin frukost i rasande fart. Men man lär sig av sina misstag.

Morgonen vart ju som sagt lite knasig, men dagen vart bra:) Sara kom över på lunch. Till efterrätt vart det kaffe med schweizernöt, mumma kardemumma:) Micke kom hem tidigare idag. Med sin hade han en ny bil som vi kanske ska köpa. Det bästa är att det är sex platser:) Märkte hur både mina och Sara tankar börja vandra iväg om vilka äventyr man kan göra:) hahahah, nu behöver vi ju inte två bilar:) Alla barn och hon och jag får plats. För det är ju det som är själva tanken, att få åka vi själva utan dessa "karlar"

Nu ska jag fixa fram lite kläder tills imorn så det är klart. Ska även sätta väckarklockan på sju så vi hinner äta frukost i lugn och ro:)

kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack för den goda maten fjärt!! Lite choklad tackar man ju inte nej till som du vet;)



Jag hoppas ni slår till på den bilen, guu vilka äventyr:)



Ha det så trevligt i helgen!!

2010-02-18 @ 09:20:09
Postat av: Malin Bergqvist

köp bilen så kan ni komma hit och gå på Liseberg i sommar!:D:D ja på tal om alkoholen..alltså jag får ju dricka, men jag blir så SJUKT trött av ett glas vin, så det känns mest som ett gift än något njutbart;) Men det är väl kanske inte så konstigt när man inte druckit på 1 år;) Vi får se framemot våren om man kanske blir sugen på ett glas vin igen..just nu fortsätter jag att leva nykterist liv och jag tror min kropp älskar det efter alla galna studentår:p



Pussa William & Isabelle & dig själv (och micke kanske också haha;) från mig & Isabella!! Tänker på er:)

2010-02-18 @ 12:08:20
URL: http://isabellaaurora.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0