HEJ

Tänkte att jag skulle passa på att skriva lite medans grabbarna ligger uppe och kollar på hockey. En sak som är säkert, det är att jag HATAR OS. Det är så tråkigt så jag tror jag spyr snart. Tror att det är samma känsla som Micke känner över alla mina pogram som jag ska se:)

Idag har vi vart på kalas hos Mickes syster dotter som fyller 13 år idag. Det vart en massa fika och kaffe:) Jag är en sån person som älskar fika bröd. Skulle kunna äta mig riktigt mätt på det. Mår inte speciellt illa heller trots att jag kanske har slängt i mig tre bullar och en massa kakor. Godis däremot kan jag må illa rätt så fort på. Men trots det äter man tills man spricker och helst vill spy!!
Till kvällsmys vart det Tacos och lite mörk choklad. Tänkte att jag skulle vara lite nyttigare idag så köpte mörk choklad eller det var mörkt choklad utanpå och ljus nougat på insidan, hahaha det kändes bättre iaf....
Tänkte att jag skulle försöka äta lite bättre nu på veckorna, både för kroppen och själen. Jag blir väldigt trött och får dålig hy om jag inte sköter mina matvanor. Det ska vara bra husmanskost på veckorna ( med lite choklad till efterrätt såklart:) och lite mer gottit på helgerna:) Har även kommit i gång med träningen nu. Mitt mål är att träna fyra gånger i veckan 45 min på min crosstrainer. Förut orkade jag bara 30 min, men då körde jag stenhårt från början till slut. Nu kör jag tio min tufft, sen 1-2 min nertrappning så att jag hinner att återhämta mig. Sen kör jag tio min i igen osv. Då orkar jag mycket längre och det känns bättre. Brukar ha bra självdisiplin när det gäller saker, men har inte haft det ang träningen alls på flera månader nu. Men man måste ju vilja nånting också. Man ska inte tvinga sig själv till nått man inte tycker är kul eller ger en nått bra. Så nu känner jag mig redo igen;) Föresten, många säger till mig att "du behöver ju inte träna som redan är så smal", men det handlar verkligen inte om att jag vill bli smalare. Jag vill bara kunna få tillbaka min kondition och bli piggare och självklart, vem vill inte ha en fastare och mer muskulös kropp??, men smalare, NEJ TACK!!

Imorn ska vi äta våran hotelfrukost som vi alltid äter på helgerna och sen åka till Nora. På kvällen blir det bio och mat i öb. Barnen ska stanna kvar i Nora. Micke får hämta dom på Söndag. Själv ska jag jobba i några timar sen blir det kalas på Jack. Williams kompis Lucas fyller 4 år. Vi ska ha Williams kalas på öpnna förskolan, det blir jätte bra. Då slipper man stöka till här hemma och man kan bjuda alla han vill. Där finns det gott om plast för en massa bus:)


Fisan på öppna i torsdags




Lånade en massa böcker till William på bibloteket, han vart mega glad



Äntligen ville min son ställa upp på kort. Kanske berodde det på att jag shoppade lite nya kläder till han:)
Han vart så snygg i sina nya jeans. Ska köpa en massa snygga vårkläder till han. Sen ska jag köpa en svart skinnjacka till han, min lilla tuffing:)


Nu ska jag smyga upp och kolla vad killarna gör...

kram på er



Kommentarer
Postat av: E-M

Hehe...vilken tuffing :) så fort vi köpt coola kläder te adrian så vill han mer än gärna berätta de för alla..jag e så cool osv :)roligt när pojkarna e tuffa...skit tuffa kläder btw

2010-02-19 @ 23:25:21
URL: http://kimimsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0